Isnin, Disember 27, 2010

Ebook Manager macam dalam iPad menggunakan Koolbits


Kalau nak rasa perisian yang cool lagi menarik tertarik kau memang daboom, cubalah Koolbits ni. Memang cool!!Menggunakan perisian Adobe Air sebagai platform, ia merupakan perisian generasi baru yang tidak lagi menggunakan interface windows lama seperti grid table untuk menunjukkan sesuatu senarai (list) sebaliknya menggunakan grafik menyerupai rak buku.   

Bila kita Add to library, ebook kita akan disusun menghadap ke depan  macam pameran buku di depan kedai buku tu. Jadi, mudahlah kita mencapainya berdasarkan tajuk depan. Kalau ebook tu takde muka depan, boleh klik icon List Table supaya lebih jelas tajuk buku tu.



Koolbits boleh membuka pelbagai jenis format seperti PDF,EPUB,XML,HTML,KBJ. Selain menjadi pengurus ebook, Koolbits boleh menjadi e-reader yang cool.  Apa yang coolnya, ia menyediakan pen highlighter untuk high light point-point yang penting dan juga terdapat beberapa bentuk stamp untuk tandakan point kita.Macam real!

Koolbits juga menyediakan kedai buku sendiri dan anda boleh shopping buku kat perisian ni (Setakat ni nampak semuanya percuma). Terdapat buku percuma diberikan oleh Koolbits melalui Dropbox dan muat turun sendiri.  

Cara-cara guna

Tiada ulasan:

Catat Ulasan