Jumaat, November 05, 2010

Mari membeli lego di mybricks2u

Aku ingin beli mainan Lego untuk anak aku, tapi memandangkan anak aku masih di bawah umur 3 tahun, tak jadi la. Benda kecik-kecik ini takut budak kecil telan. Tapi aku terjumpa website khas menjual lego secara online ni. Mybricks2u, website menjual pelbagai lego mengikut kategori yang kadang-kadang, jarang dipamerkan di kedai mainan di Malaysia ni.

Sehingga sekarang (waktu blog ini ditulis), website ini update dengan lego-lego terkini. Bagi pengguna kredit kad atau debit Eonbank, mereka dapatlah diskaun yang menarik membeli di website ini. Ada lego yang dijual khas secara eksklusif untuk pemegang kad debit dan kredit eonbank.

Jadi, ini adalah peluang terbaik anda untuk menambah koleksi lego pada kadar harga yang lebih murah. Aku tau ada antara kita yang memang die hard fan lego ni. Bukannya nak main, tapi dijadikan koleksi peribadi. Kalau betul-betul nak murah, kena apply kad debit atau kredit eonbank. Kalau tak, harganya sama je dengan kat kedai mainan.

2 ulasan:

  1. Web tu sangat tak friendly. Ada link pintasan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam